Tästä alkaa Vannetohtorin blogi

Päätin pitkän harkinnan jälkeen alkaa päivitellä silloin tällöin blogia. Blogin sisältö tulee koostumaan meidän alaan liittyvistä “arkisista” asioista johon liitetään ohjeita, faktoja ja muuta hyödyllistä tietoa lukijalle.

Miksi valita Wheel Doctor?

Wheel Doctorin Päätohtori käyttää paljon aikaa päivästä miettien “maailman menoa” ja muuta syvällisempää. Välillä on mukava tuoda ajatuksia tekstiksi. Tämän ensimmäisen blogin aiheena on meitä kaikkia yrittäjiä askarruttava kysymys: Kuinka minä erotun edukseni muista? Mikä on se minun juttu, mikä vetää asiakkaita puoleensa ja ennenkaikkea sitoo heitä? Tämän vuoksi ensimmäinen kirjoitus on myös hieman pitkä, mutta jaottelen sen pariin erilliseen blogiin omien väliotsikoiden alle jotta se on helpompi lukea pätkä kerrallaan 🙂

Tätä asiaa myös Wheel Doctorilla mietitään tarkasti, me kun oikeasti haluamme olla nimenomaan positiivisesti erilainen yritys. Ja mielestäni siinä on melko hyvin onnistuttukin.

Seuraavaksi tulee Vannetohtorin oma näkemys aiheesta, miksi juuri meillä asiointi kannattaa.

Wheel Doctor on yritys, jonka toiminta perustuu asiakaspalvelulähtöiseen, rehelliseen ja avoimeen toimintaan. Oikeasti, se ei ole pelkästään meidän markkinointilause vaan me takaamme sen, että pyrimme palvelemaan kaikki asiakkaat niin hyvin kuin se on mahdollista. Tohtorilla ei ensimmäisenä asiakkaan astuessa ovesta sisään mietitä, että “miten me tuolta saataisiin kynittyä mahdollisimman paljon euroja pihalle”. Eikä meillä yritetä kaikin keinoin viilata “tyhmää asiakasta” linssiin jotta saamme maksimoitua myynnin. Tällaisia tekijöitä löytyy paljon. Meillä ensimmäisenä asiakkaan esittäessä asiansa mietitään, että “Kuinka me pystyisimme palvelemaan tämän asiakkaan ja tarjoamaan hänelle juuri oikeat työt ja tuotteet hänen tarpeeseensa ja että “millä tavoin teemme asiakkaan asioimisen mukavaksi ja helpoksi”. Meidän lähtökohta on palvella asiakas ja päämäärä on se, että kun asiakas meidän ovesta poistuu niin hän hymyilee tyytyväisenä ja tiedämme hänen palaavan ja asiakas itse tietää lähtiessään, että hän sai rahoilleen vastinetta. Luomme luottamuksellisia ja pitkiä asiakassuhteita jotka kannattelevat yritystä. Pitkä vakituinen asiakassuhde on se joka tuo yritykselle tuottoa, mutta myös lisäksi kaikista parasta mainosta koska erityisen hyvästä palvelusta muistetaan kertoa kaverillekin, kuten myös erityisen huonosta sellaisesta. Vaikka tästä myös meillä, kuten muillakin leipä pöytään täytyy saada niin ei se silti saa olla liian vakavaa, pilke pitää aina olla silmäkulmassa ja positiivisen fiiliksen pitää välittyä niin yrityksen sisällä kuin yrityksen ulkopuolellakin! Kunnianhimoa voi olla hymy suussakin, ei tämän tarvitse olla mitään hampaat verillä vääntämistä vaikka stressiä paljon onkin yrityksen kasvaessa rytinällä.

Seuraavaksi kerron lisää siitä, miksi laajensimme vanteiden korjauksesta myös muihin tuotteisiin/palveluihin.

Scroll to Top